piątek, 3 stycznia 2014

(AKTUALIZACJA) ABOUT ME - O MNIE

Hej dziewczyny i chłopaki. Trochę info o mnie i o blogu, żeby było wiadomo po co i dlaczego go założyłam.

Po co założyłaś tego bloga, skoro masz o perfumach? 
Moi znajomi dzielą się na graczy i miłośników perfum a nie lubią tych dwóch kategorii jednocześnie. Co by dogodzić wszystkim, mam dwa blogi.

Od kiedy grasz w gry?
Od 1987 roku. "Przegrałam" połowę swojego życia.

Twoja pierwsza gra?
Pole Position 2.

Jaki masz sprzęt do grania?
Playstation 1, 2 konsole PS2, 2 konsole ps3 i jedna ps4.

Twój ulubiony gatunek gier?
Survival - horror, ale lubię też przygodówki, bijatyki i wyścigi. Niezbyt dobrze czuję się w fps-ach, lecz chętnie przyglądam się i kibicuję jak grają moi domownicy w Battlefielda.


2 komentarze:

  1. i co, że niby mam uwierzyć że na kompie jest Twoje zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moje zdjęcie. A komputer i otoczenie z internetu..

      Usuń