niedziela, 19 stycznia 2014

RE 6 MERCENARIES NO MERCY MEETS LEFT 4 DEAD 2

Kilka tygodni temu, w prezencie dostałam grę Resident Evil 6 na pc z dodatkiem Najemnicy Bez Litości, w którym można zagrać postaciami z innej znanej gry, Left 4 Dead 2. Dopiero teraz postanowiłam przyjrzeć się temu z bliska. Przyzwyczajona do grania padem, trudno mi było "przesiąść się" na klawiaturę. Gram jak żółtodziób, ręce się trzęsą, palce bolą - podziwiam prawdziwych pecetowych graczy. Zrobiłam kilka screenshotów specjalnie dla Was, żebyście mogli zobaczyć jak graficznie prezentuje się ten dodatek, dostępny jedynie na pc. Co ciekawe, chętnych do grania online nie ma a kooperacja w tym trybie szczególnie jest wskazana.

W mini grze Mercenaries No Mercy dostajemy 4 postacie: Rochelle, Coach, Nick, Ellis ze specjalnie przygotowanym zestawem uzbrojenia oraz nowych przeciwników. Na chwilę obecną dysponuję jedynie trzema mapkami, nie udało mi się odkryć pozostałych. 

W lokacji Urban Chaos (wybrałam Coacha i Rochelle) na komitet powitalny złożony z zombies najlepiej sprawdza się shotgun, w kolejnej (wybrałam Ellisa) wrogowie mają tendencje do "samozabijania się", zatem można szybko zdobyć dużo punktów i fajne combo. Trzecia mapka z podstawowych, tj. Steel Beast wydaje się najłatwiejszą. Choć przeciwników masa - szybko się ich załatwia i leci dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz