sobota, 18 stycznia 2014

Remember Me full and Assassin`s Creed Liberation demo in January 2014

Wreszcie na ps store pojawiło się demo gry Assassin`s Creed Liberation, konwersja z ps vita. Pobrałam. Zagrałam. Trzeba dokładnie zwiedzić lokacje, wykonać małą misję, pokonać kilku wrogów, okraść tego i owego, co by przypomnieć sobie chociażby Assassina jedynkę, jednak w lepszym pod względem graficznym wydaniu. Liberation traktuję jako przedsmak AC Black Flag. Ponoć była dostawa konsol ps4 do sklepów, w Warszawie nie widziałam ani jednej. Czasy PRLu nastały, nie ma co. Poczekam.

assassin`s creed liberation ps3

Jeśli chodzi o pełne wersje, styczeń rozpoczęłam od gry Remember Me, również na ps3. Do 22go zimowa wyprzedaż na ps store. Pudełkowej wersji dawno nie widziałam w sklepach a przez internet raczej nie kupuję gier. 


 Poniżej wklejam Wam fotkę z mojego tv.


Kiedy to piszę, zastanawiam się nad pełną wersją Brothers: A Tale of Two Sons. Kosztuje około 20zł, wcześniej grałam w demo, podobała mi się. Baśniowa, zręcznościowa, spokojna... Opowiada o dwóch braciach, którzy wyruszają w niebezpieczną podróż, by odnaleźć lekarstwo dla chorego ojca.


W CO TERAZ GRACIE???
WHAT GAMES ARE YOU PLAYING THIS MONTH?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz