niedziela, 2 marca 2014

Nie mogę uruchomić Black Soul: Extended Edition...

UWAGA UWAGA!! AKTUALIZACJA WPISU!!
Po kilkunastu próbach udało mi się wreszcie uruchomić grę Black Soul: Extended Edition na Windows 8 poprzez kliknięcie na pulpicie prawym przyciskiem myszy i wybraniu "konfiguruj przełączanie grafiki" a następnie wybraniu poprzez "przeglądaj" skrótu prowadzącego do gry (nie z pulpitu a z dysku c). Prosta sprawa a myślałam, że nie mam czegoś zainstalowanego. Co ciekawe, widok z drugiej osoby, jak wskazują filmiki na youtubie, nie pojawił się a jedynie stara wersja Black Soul. Cóż, przynajmniej mogę zagrać w ten mix Alone in the dark: New Nightmare i starych Residentów, który tak graczom nie przypadł do gustu, że nazwali tą grę najgorszą roku 2014. Aż się boję wypowiadać na ten temat, ale kto wie, może kilka słów kiedyś napiszę.

 
***
Próbuję od kilku dni uruchomić grę na Steam zatytułowaną Black Soul: Extended Edition. Zainteresowała mnie ze względu na to, że a) jest to horror, b) przypomina Resident Evil, c) dawno nie grałam w gry tego typu, bo na rynku pojawiają się najczęściej fpp.

Komunikat, jaki pojawia się po wciśnięciu "graj" brzmi Program przestał działać poprawnie z powodu wystąpienia problemu. Za każdym razem, po zmianie różnych konfiguracji, wyskakuje ten sam tekst, obraz powiększa się. Zobaczymy za kila dni, może kolejne aktualizacje gry wniosą coś pozytywnego. Niektórym graczom gra uruchomiła się od razu. Nie możliwe, żebym miała stary laptop, choć może się mylę, ale gra ściągnęła się dosłownie w przysłowiowe 5 minut... a sprzęt kupiłam pod koniec 2012 roku. Nie sądzę też, aby wymagała pierwszej wersji Black Soul.

Zrobiłam screen, żebyście zobaczyli jak wygląda menu główne.


Zerknijcie na trailer. Źródło: Youtube.


3 komentarze:

  1. to samo jak wyżej: nie można uruchomić gry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już doszedłem co i jak. Otóż, gra ma jakieś problemy z najnowszymi sterownikami karty graficznej. Należy zainstalować jakiś starszy sterownik karty graficznej i problem znika. Grałem, więc, wiem co mówię. Powodzenia.

      Usuń
    2. Nie znam się na komputerach, ale może napisz, bo ktoś nie robił tego jak ja, czy zainstalowanie starszego sterownika może mieć wpływ na błędne działanie innych programów/gier, spowalniać komputer...

      Usuń