środa, 30 kwietnia 2014

Na majówkę 2014 tylko Resident Evil The Umbrella Chronicles

Totalnie niezadbana, bez makijażu i w lichym stroju gram sobie w zaciszu działkowego drewnianego domku...


Przez ostatnie dwa dni grałam po raz kolejny w Binary Domain na ps3. Informowałam Was o tym na moim profilu Twitterze. Dziś załadowałam portfel w ps store za 100zł i zaopatrzyłam się w grę Resident Evil: The Umbrella Chronicles za 59zł. Pisałam, że w grach z celownikiem nie jestem dobra, lubię patrzyć jak ktoś gra, lecz z racji tego, że od samego początku jestem fanką Biohazardów, musiałam wreszcie zagrać w kroniki Umbrelli. Nie obchodzą mnie negatywne komentarze na temat tej gry. Na ten moment mogę powiedzieć, że jest trudna nawet na poziomie easy, ale kwestia wprawy i będzie dobrze. Przeszłam już kilka misji, najlepsze i jednocześnie przywołujące wspomnienia, były lokacje w rezydencji z Chrisem i Jill. Począwszy od 1 maja, mam 4 dni wolnego, zatem wykorzystam je na granie, bo dzień bez grania to dzień stracony. Pstryknęłam fotkę menu gry. Więcej niebawem. Powiem tylko, że gra jest w stylu RE: Survivor 2, bez cierpliwości i szybkiej reakcji się nie obejdzie.


1 komentarz:

  1. I love this article on the basis that this is more gameplay of fanatics and not of disecting the core elements of resident evil. The bonus here for guy gamers like me is that you describe yourself of letting your hair down and playing. It truly shows the type of character you have in you. Game on!

    OdpowiedzUsuń