środa, 9 kwietnia 2014

Resident Evil 6 PC Steam Scenariusz Leon + Screeny

Kiedy ciężko pracuję, mam mniej czasu, wracam do starych gier, w które parę razy grałam i odpalam je ponownie, z nadzieją, że znajdę w nich coś nowego - wiecie, jakieś dodatkowe stroje czy nowe bronie a może umiejętności. Resident Evil 6 na 100% nie przeszłam nigdy, ani na ps3 ani na pc, bo głównie chodziło mi o to, by przejść scenariusze a nie zdobywać nie prowadzące do niczego trofea, a po to, żeby je po prostu tylko mieć to szkoda mi zawsze czasu. Ktoś pomyśli "to nie fanka"... Uwierzcie lub nie, ale tęsknię za czasami, kiedy nie musiałam pracować, bo rodzice mnie utrzymywali i miałam jedzenie. Czasy się zmieniły, jestem po 30scte i nikt na mnie robić nie będzie. Kilka dni mam teraz bardzo zajętych, pracuję 12-20 i 4h dojeżdżam do pracy dziennie, więc postanowiłam włączyć mój ulubiony scenariusz w RE6 czyli scenariusz Leona. Najlepszy, no nie? :) Jest w nim wszystko co horror powinien mieć. Zombiaki, flaki i hałas. Stara szkoła, cmentarz, noc, stara rezydencja. W tego typu gry najlepiej gra mi się wieczorem, kiedy Bartek już śpi, otoczona jestem ciemnościami... Wtedy człowiekowi różne myśli do głowy przychodzą, scenariusze piszą się jeden za drugim, lecz okoliczności nigdy nie sprzyjają, by takowy film nakręcić.

Nie wybaczyłabym... gdyby ta gra była z perspektywy pierwszej osoby...

Poprzez Steam zrobiłam kilka screenów. W miarę dalszego postępu zamieszczę kolejne, no chyba, że wolicie w osobnym poście. Dajcie znać w komentarzach.








1 komentarz:

  1. Jak to w życiu, zawsze jest druga strona medalu. Było darmowe jedzenie i dach nad głową, ale jednak nie zawsze można było "wyprosić" od rodziców na wymarzoną grę. Teraz z kolei kiedy stać nas na ukochane hobby niestety brakuje czasu. Może gdyby doba miała 48h... A RE 6 sobie niestety odpuściłem, bo nienawidzę QTE a początek był nimi dosłownie przesycony.

    OdpowiedzUsuń