sobota, 24 maja 2014

Moje pierwsze screeny z Assassin`s Creed Liberation na pc

Od Jima dostałam kolejną, świetną grę na steam, mianowicie Assassin`s Creed Liberation. Jest to konwersja z małej konsolki Sony. Nie dość, że zakochałam się w grze - to na dodatek w soundtracku a szczególnie w Main Theme. Często tak jest, że podobają mi się utwory początkowe. Pamiętam świetny Blood Remains z gry Chaos Legion (była na ps2 i pc).

Za pomocą magicznego przycisku F12 na klawiaturze zrobiłam kilka screenów, żebyście zobaczyli na jakim etapie jestem w tej grze na chwilę obecną, jak prezentuje się grafika (bałam się, że mój laptop z końca 2012 roku nie podoła, ale jest ok), no i przy okazji zastanowicie się, czy przygodówki z elementami akcji należą do Waszego typu gier, w których się odnajdujecie. Ubolewam nad tym, że mam mniej czasu co kiedyś. Wiadomo, pracować trzeba, chociaż na jedzenie i od czasu do czasu kupić jakąś grę, ale męczą mnie dojazdy - 4h dziennie to przesada. Ale na miarę możliwości - staram się grać, żeby Wam tu cosik pokazać. Pozdrawiam i do następnego wpisu.






I ostatnia fotka, którą zamieściłam na moim prywatnym FB. Skojarzyła mi się z grą Śledztwo zza grobu...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz