sobota, 7 czerwca 2014

Aktualnie gram w Assassin`s Creed Liberation na steamie + błędy w grze + druga partia screenów

Kochani, aktualnie gram w Assassin`s Creed Liberation na steamie. Wiem, bardzo długo walczę z tą grą. Robię poboczne misje, szukam punktów widokowych i znajduję skarby - pewnie zejdzie się jeszcze tydzień zanim ukończę tą grę, ale co tam. Oczywiście w zanadrzu mam jeszcze kilka gierek, które muszę przejść a obecnie gra w nie Bartek, tj. Watch_Dogs i Left 4 Dead 2. No i jeszcze Śledztwo zza grobu czyli Murdered: Soul Suspect, którą to pozycję muszę obowiązkowo kupić. Odnośnie Assassin`s Creed Liberation wypowiem się później, jeżeli wyrazicie chęć przeczytania opinii. Choć już na wstępie mogę rzecz, że nie tylko wyśmienita ścieżka dźwiękowa zapadła mi w pamięci (zwłaszcza main theme), ale także spokój, jaki w tej grze panuje. Jest akcja, ale dużo też eksplorujemy i idziemy po śladach...
Gry nie wywołują we mnie żadnych negatywnych myśli czy dziwnych odruchów, to nie te czasy. Zresztą jak byłam dzieckiem czy nastolatką, nie miały na mnie negatywnego wpływu a raczej pozytywny, bo "naumiałam się" angielskiego i podkręciłam swój refleks i zmysł orientacji w terenie hahah Gry to wg. mnie wspaniała sprawa, rozrywka, która dostarcza tylko dobrych emocji, jeżeli wzruszenie zaliczymy w tym przypadku do dobrych a ten, kto psioczy to raczej do gier nie dorósł. Gry są dla dorosłych hahha
No dobra, takie tam pitu pitu, zamieszczam jeszcze kilka screenów ze steamie, looknijcie, jeśli nie graliście.






Jeżeli chodzi o błędy w grze to zarejestrowałam na steamie 2 rzeczy. Ciekawe, czy faktycznie są to błędy w grze, czy po prostu coś źle się wgrało....??? Ja do tego nie dojdę, to Wy jesteście specami od komputerów!!!:)


Aveline nawet nie weszła do szafy a już zniknęła...


Nieznośny Pan Kamień zatrzymał się akurat na drewnianej skrzyneczce, o którą Aveline miała się zaczepić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz