niedziela, 31 sierpnia 2014

Silent Hill Downpour ps3 po raz drugi



Kochani, na fb napisałam, że "Sierpień 2014 należał u mnie do takich gier jak: Resident Evil 3 psx, Metal Gear Solid psx, Devil May Cry na ps3, Infamous Second son ps4 a końcówka miesiąca do Silent Hill Downpour na ps3. No to ładnie się pograło;) W międzyczasie Simsy 3 oraz Warface, Battlefield 4 i Sniper Elite testowanie tych dwóch pozycji na pc. Pamiętajcie, że na bieżąco możecie obserwować moje poczynania na instagramie @katarzynazamielska bądź na twitterze: https://twitter.com/kasiabartek
Pamiętam jakie było moje zaskoczenie, kiedy doszłam do momentu kiedy widzimy główną postać z perspektywy trzeciej osoby, jak dawniej. Zastanawiam się czy takich nowych Silent Hillów byśmy teraz chcieli? Minęły czasy, kiedy z przymrużonymi oczyma wpatrywaliśmy się w mały tv i zastanawiali co lub kto ukrywa się w cieniu. Są ludzie, którzy wolą szybkie gry, w których się nie myśli, po prostu leci na łeb, na szyję i bezmyślnie zabija. Takim Ulewa się nie spodoba. Ja tam lubię sobie połazić, pozwiedzać, zresztą to wiecie. Jak trzeba to użyć białej broni... i sprać tyłek. Jak grać to tylko ze słuchawkami. Nigdy nie zapomnę genialnego, prostego początku. Ale czyż w nim było coś do zachwycania się? Nie chcę zdradzać szczegółów, sami włącznie tą grę.


Zdjęcie, które powyżej dla Was zrobiłam jest epickie, nieprawdaż? Patelnia zawsze da radę i nie podda się nawet największemu bossowi hahaha


Trzymajcie się!

3 komentarze:

  1. Patelnia zawsze dobra :D Jak widać życiowe zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PSN GENERATOR KODÓW DZIAŁA 100%!!!
    http://xurl.pl/agqG

    OdpowiedzUsuń