poniedziałek, 1 września 2014

Pierwszy concept teaser z Resident Evil Revelations 2

Pierwszy teaser RE Revelations 2 był kwestią czasu po fotce (patrz niżej), którą odkryto na pewnej stronie. 



Kiedy człowiek się starzeje to mu wszystko jedno; robi jak wół, nie ma czasu, nie myśli, nie zastanawia się i wszystko przyjmuje za dobrą kartę. Przywykłam już do trailerów z prawdziwymi ludźmi, choć nigdy nie kupię gry pod wpływem widoku znanej osoby. Takowej w trailerze nowego Residenta nie zauważyłam, ale są prawdziwi ludzie. Nieruchomi. Z bransoletkami na rękach. 

W pierwszym momencie myślałam, że wchodzi zombiak. Chyba "klasyczny", bo powolny jak mucha w smole. Czuje ludzi. Coś mu świta w tym chorym mózgu, ale raczej jego zmysł węchu się zbudził i pracuje ze zdwojoną siłą. Ma smaka na dziewczynkę. Jednak nie, to nie on. Ktoś ją obserwuje. Zielona bransoletka - ludzie nie zarażeni, czerwona - zarażeni. Ten ktoś jest chyba bossem. I innych; kumpli? Można sobie parę rzeczy dopowiedzieć; jest nadzieja, że zobaczymy prawdziwe zombiaki jako przeciwników. Co bardzo bym chciała, bo w pierwszej części brakowało mi ich. Prawdę powiedziawszy nie wiem czego się spodziewać. Cierpliwie czekam. To tylko teaser. Nic nie wnosi. A może się mylę. Kontrola, w różnym znaczeniu tego słowa - ludzi i ludżmi. Nowa organizacja? Łykam to. I wygląda na to, że będzie druga część tego spotu. Jeśli chodzi o lokacje... mam wiele przypuszczeń. Raccoon City, statek (znowu?), powrót do wydarzeń z Arkiem Thompsonem znanym z RE: Survivor na psxa....

Obejrzyjcie ten filmik ze słuchawkami na uszach. Bez tego dobrodziejstwa wszystkie gry i filmiki nie byłyby takie piękne. Muzyka idealna jako budzik.


1 komentarz:

  1. Zaraza nadchodzi. Nie wiem dlaczego, ale teaser przypomina mi trailer z ZombiU. Jeśli chodzi o ruchomą kamerę i nieruchome postacie :) Coś jakby świat zatrzymał się w miejscu :)

    OdpowiedzUsuń