poniedziałek, 29 września 2014

Trzeci raz w Remember Me na ps3 i takie tam



Są takie gry, w które w kółko bym grała, nawet jeśli irytowałyby mnie braki pominięcia przerywników filmowych. Do takich gier należy niewątpliwie Remember Me. Kiedyś już o niej pisałam i się zachwycałam. Zachwycam się do dziś. Obecnie gram. Na zmianę w kozę.

Piszę kilka słów, żebyście wiedzieli, że mam się dobrze, choć ostatnio nie grałam dokładnie 12 dni, gdyż miałam full roboty pod rząd. Tylko praca dom, praca dom i tak stale. Oszaleć można, ale na gry by nie było. Mam wciąż na uwadze kupno dodatku do Infamous Second Sun zatytułowanego First Light choć lada dzień wyjdzie The Evil Within, który też jest na mojej wish-liście.
Jak wiecie z info z mojego FB, od taty Jima dostałam na steamie zabawną grę, mianowicie Symulator Kozy :) Chodzi o to, by wykonywać karkołomne akrobacje i generalnie wszystko rozwalać, psuć i wpadać pod ciężarówki, wszystko na rzecz zdobywanych punktów i porównywania ich z innymi graczami.
Wszystko NEO. W pracy uczę się o kremach NeoKolagen. NeoKoriban zmienił wystrój swojego bloga http://neokoribanblog.blogspot.com/, na który Was zapraszam, również planuje wdrożyć się gramowisko na gram.pl a NeoDante współczuje mi ciężkiej pracy. Ale bez pracy nie ma... gier. Dziękuję za wsparcie i to the next time, comrads.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz