środa, 30 grudnia 2015

GRAM JUŻ 28 LAT!

Kochani, nawet nie zdążyłam się obejrzeć a gram już 28 lat a mam 34 lata. Historia mojego grania gdzieś tam w archiwum bloga pewnie jest... Nie wyobrażam sobie wolnej chwili bez gier a kiedy to piszę na szczęście mam tych "wolnych chwil" więcej. W tym roku przeszłam wiele gier m.in. The Order 1886, Resident Evil Revelations 2 czy Life is Strange na ps4, ale też wracałam do takich pozycji jak piękne Remember Me czy demka P.T.. Gdybym mogła określić to w jednym wyrazie i jak to mówią Amerykanie - Enjoyed. 

Chcę, aby 2016 był pod względem gier jeszcze lepszy. Zapowiedzi takich pozycji jak Ni-oH czy RE Zero Remake są dla mnie kuszące. Póki co na liście zakupów znajduje się Bloodborne z dodatkiem i kilka pozycji z Artifex Mundi. 

Życzę Wam, aby 2016 rok "oślepił" Was cudownymi grami, w świat których z przyjemnością wejdziemy, co by uniknąć wszystkiego złego czego doświadczamy w prawdziwym życiu. Bo ja wielokrotnie podkreślam, że ten wirtualny świat bywa lepszy od prawdziwego (przymus pracy w okropnych warunkach, kłopoty rodzinne itp. w to zagłębiać się nie będę, szkoda czasu), nikt w nim na nikogo nie uzewnętrznia swoich złości i kompleksów. Pozdrawiam Was! Do siego roku!!!


1 komentarz: