piątek, 7 lipca 2017

Gram gram, nie przestaję

Kochani, na fb zdecydowanie częściej się udzielam niż tutaj a to za sprawą łatwiejszej dostępności. Tam jesteście zawsze online.
To, że nie piszę nie oznacza, że nie gram.
Czekają na mnie 3 gry do ogarnięcia: Umbrella Corps, Bound (wrażenia z demo znajdziecie na blogu) oraz Mass Effect: Andromeda.
W lutym pisałam o Little Nightmares na ps4 - melduję, że przeszłam, jeżeli jesteście zainteresowani screenami, zapraszam do siebie na fb. Szczególnie ujęło mnie zakończenie - walka z panią boss przy pomocy lustra!


Blogowanie robi się coraz mniej modne jak nie całkiem już wyszło z mody. Robię jeszcze kosmetycznego bloga, no tam jest zainteresowanie, robię go też z pewnego rodzaju przyzwyczajenia, pasji, zainteresowań, podobnie jak tego:) Jest dobrze, oby nie było gorzej.
Gram, gram, nie przestaję. Ostatnio oglądałam, tak, oglądałam jak mój luby gra w Snipera3. Gra ogólnie podoba mu się, ale stosunkowo często zacina się, sama się zamyka albo ma problem z ładowaniem. Jestem ciekawa czy u Was też tak jest?
Napiszcie mi co u Was ciekawego, co porabiacie, w co gracie i co macie w planach growych. Pozdrawiam i do następnego razu na blogu, ale szybciej pewnie na fb:


2 komentarze:

  1. Aktualnie czekam na cod ww2 a pykam w Division :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na tapecie króluje Zelda: Breath of the WIld na NIntendo Switch :) Namachane ponad 70 godzin, a jestem może w połowie - delektuję się królestwem Hyrule i duuużo zwiedzam. Co do Snajpera 3 to niestety gra jest konkretnie zabugowana (akurat dzisiaj czytałem reckę w PSXE). Pozostaje czekać na aktualizację, albo się przemęczyć... Co do planów growych; imprezowo/towarzysko Mario Karts & Splatoon 2 (jeszcze jakieś 2 tygodnie do premiery) na Switcha, natomiast solo PlayStation 1 i Syndicate Wars, NIghtmare Creatures bądź Vagrant Story (coś wybiorę). A Po drodze czeka mnie jeszcze urlop w górach :)

    OdpowiedzUsuń